Síť domovů Alzheimer Home a SeneCura mění značku

451
Alzheimer_Home
Ilustrační foto: Archiv FinTag

Skupina Penta Hospitals CZ představila novou značku Senevida. Pod ní sjednocuje všechna svá zařízení pobytových sociálních služeb Alzheimer Home a SeneCura. Sedmnáct domovů SeneCura Penta Hospitals CZ akvírovala loni na konci roku.

Nyní tak skupina vlastní 54 specializovaných center péče o pacienty s Alzheimerovou chorobou. Podle jejích zástupců aktuální rebranding posiluje pozici skupiny jako největšího soukromého poskytovatele sociální a zdravotní péče v Česku.

[Zdroj: Penta Hospitals CZ]

Podle ředitele Alzheimer Home a domácí zdravotní péče skupiny Penta Hospitals CZ Ivana Černovského je nový název Senevida pro zařízení pobytových sociálních služeb logický. Spojuje totiž to, o co v těchto zařízeních hlavně jde. A to je:

  • Senioři, seniorní péče: Sene.
  • Život, vitalita: Vida.

„Věříme, že jednotná značka nám umožní být srozumitelnější pro klienty a jejich rodiny. Propojení obou značek pro nás navíc znamená lepší podmínky pro sdílení know-how napříč zařízeními. Což nám umožní dále zvyšovat kvalitu péče,“ uvedl Černovský s tím, že nová jednotná značka posílí důvěru odborné i laické veřejnosti a zefektivní marketing a nábor pracovníků do domovů.

Proč dochází k přejmenování Alzheimer Home

Jedním z důvodů vzniku nového názvu Senevida je i postupné rozšiřování nabízené péče v posledních letech. Stále ale platí, že domovy Alzheimer Home se specializují na péči o lidi s Alzheimerovou nemocí a jinými demencemi. Domovy SeneCura nepečují pouze o klienty s demencí, ale o všechny seniory, kteří potřebují podporu. Ať už trpí jinými typy demence, chronickými onemocněními, nebo jejich stav vyžaduje dlouhodobou péči.

Proč je málo domovů pro seniory? I proto, že ty státní plýtvají penězi

„Našim klientům nabízíme komplexní zdravotní, ošetřovatelskou a sociální péči doplněnou o širokou škálu doplňkových služeb a volnočasových aktivit. Ty podporují soběstačnost, paměť, pohyb i celkovou kvalitu života,“ vyjasňuje Černovský.

Alzheimer centrum pod 150 lůžek se nevyplatí stavět, říká šéf PFFL

Podle něj nový název a vizuální identita se promítnou do komunikačních materiálů směrem dovnitř i vně společnosti. Celý proces rebrandingu se uskuteční do druhé poloviny roku 2026. Podle zástupců Penta Hospitals CZ změnu názvu nejprve komunikovali se zaměstnanci, klienty a jejich rodinami. A v blízké době začnou s úpravou stránek domovů, aktualizací sociální sítě, změnou označení budov, navigací a dojde i na obměnu pracovních oděvů a komunikačního stylu.

–RED–

KOMENTÁŘ

Please enter your comment!
Please enter your name here