Nejsme úplná výjimka, říká šéf čerpaček Tank ONO

128153
Tank_ONO
„Dnes chodím do práce na deset hodin a jeden den v týdnu mám volno. Tahle práce je náplní mého života. Nevím, co bych dělal jiného,“ říká šéf a spolumajitel sítě čerpacích stanic Jiří Ondra. / Foto: Tank ONO

„Strategii nízkých cen držíme již přes 28 let,“ říká v rozhovoru pro FinTag.cz šéf a spolumajitel ryze české sítě čerpacích stanic Tank ONO Jiří Ondra. A nejen to. Podle něj jsou starší čerpací stojany mnohdy spolehlivější než většina nových.

Upozornili jste na sebe o poznání nižšími cenami pohonných hmot [PHM] v době, kdy ty dosahovaly rekordních částek. Rentuje se vám podnikání, když většina ostatních stanic nabízí PHM za podstatně více?

Strategii nízkých cen držíme již přes 28 let. A ani „v poslední době“ jsme ji nezměnili. Takzvané „upozornění“ vidím pouze v tom, že se ceny PHM staly mediálně zajímavým tématem. Dostaly se k širší populaci. A jak jsem zmínil, naše firma funguje přes 28 let, takže i po ekonomické stránce naše podnikání funguje.

Vyplácí se vám automaticky nezdražovat jako ostatní?

Vybudovali jsme značku, která je mezi motoristy známá a každý motorista ví, že jsme zárukou nejnižší ceny. Je to dlouhodobá strategie, nic nahodilého. Možná bychom vydělali více, kdybychom zvedli marže, ale to by šlo proti naší značce a nikdy to neuděláme.

Při tankování u některých pump Tank ONO si nelze nevšimnout oproti konkurenci zastaralejšího vybavení, například stojanů. Kde je nakupujete a proč nemáte nové a moderní, jako mají ostatní?  

Drtivou většinu čerpacích stanic jsme odkoupili od soukromníků. Ty čerpací stanice již měly stojany. V průběhu let je samozřejmě vyměňujeme za nové, když začnou být původní stojany poruchové. Ale nevidíme smysl za každou cenu vyměnit plně funkční stojan za jiný, který má hezčí displej nebo je víc „moderní“. Starší stojany jsou navíc velmi spolehlivé a mají dostatek náhradních dílů. Což už bohužel neplatí pro všechny nejmodernější stojany.

Vysoké ceny paliv nemají za aktuální situace řešení

Vysvětlete mi, proč se ceny na tuzemských čerpacích stanicích až na pár výjimek, jako jste třeba vy, neliší? Proč jsou třeba na dálnicích stejné? 

Sice patříme k nejlevnějším čerpacím stanicím, ale čerpací stanice, které provozují například hypermarkety, patří cenami také k těm levnějším. Nejsme úplná výjimka.

Dobře, ale co ty ceny benzinu a nafty na dálnicích, proč jsou všechny stejné?

Česká republika má velmi hustou síť čerpacích stanic a každý majitel, provozovatel, sleduje nejbližší konkurenci a podle toho upravuje ceny. Pokud by čerpací stanice na dálnici měla výrazně dražší cenu než konkurence o 20 kilometrů dále, tak bude logicky přicházet o zákazníky. A to žádný provozovatel nedopustí, proto jsou ceny skoro totožné.

Stát si vezme z ceny litru benzinu a nafty 45 %

Velkým tématem jsou marže čerpacích stanic a distributorů. Stát je i kontroluje. Mohl byste mi rozebrat cenu benzinu/nafty z hlediska položek? Myslím tím suroviny, marže v řetězci a daně.

Čerpací stanice ovlivňuje finální cenu pouze svojí marží. Hlavním cenotvůrcem je rafinérie a stát. Rafinérie nakoupí ropu, z ní vyrobí jednotlivé produkty, přičte k nim spotřební daň a distribuci a za tu cenu poté nakupujeme my.

Rozumím, co dál?

Stát si „vezme“ přes 45 procent z celkové ceny. Spotřební daň z Naturalu 95 je 11,34 korun na litr, daň z přidané hodnoty tvoří 21 procent. To je při ceně 40 korun zhruba sedm korun na litru. To znamená, že při ceně 40 korun za litr tvoří daně přes 45 procent ceny.

A marže, které stát nyní tak vehementně kontroluje?

Naše marže, která je dlouhodobě do jedné koruny, tvoří kolem 2,5 procenta z ceny.

Máte za to, že stát by za současné situace měl snížit daňové zatížení na pohonné hmoty? Nemyslím dočasných minus 1,50 koruny za litr na spotřební dani, ale zejména daň z přidané hodnoty [DPH].  

Předně uvedu, že aktuálně snížená spotřební daň u nafty na 8,45 korun za litr je nejnižší možná hranice, která je daná evropskou směrnicí. Stát pak může už jen upravovat výši DPH. Když ceny pohonných hmot atakovaly 50 korun za litr, osobně jsem byl pro snížení daňové zátěže. Teď, kdy cena klesá pod 40 korun za litr, nevidím pro další snížení důvod. Pokud by ceny ale začaly znovu stoupat k 50 korunám za litr, myslím, že by bylo vhodné upravit daně a ulehčit peněženkám motoristů.

Řízení Tank ONO, rodinné firmy, je náplní mého života

Z vašich webových stránek vyplývá, že jste rodinná firma, která spravuje několik desítek čerpacích stanic. Je těžké obstát na trhu s velkými síťovými firmami, jako je Shell, OMV aj… Co je klíčem k úspěchu?

Těch čerpacích stanic máme 44. A jak jsem již řekl, v našem případě byla naším klíčem k úspěchu volba strategie nízkých marží, tedy cen. Toho se držíme a neměníme to.

Kam byste chtěli svoji firmu posunout?

Nejsem expert na dlouhodobé plány. Řízení rodinné firmy je náplní mého života. Sami zatím ani nevíme, jak se dál vyvine byznys čerpacích stanic s ohledem na elektromobilitu, Green Deal a podobně. Chci, aby firma i nadále pokračovala a poskytovala motoristům to, na co jsou od nás zvyklí.

Nafta a benzin tu s námi budou ještě dlouho, říká Václav Loula

Kolik hodin denně pracujete? A je to tvrdá práce?

Má práce mě baví, do práce chodím rád. Pod pojmem tvrdá práce si vybavím jiná povolání, jako jsou třeba hasiči nebo zdravotníci. Dnes chodím do práce na deset hodin a jeden den v týdnu mám volno. Tahle práce je náplní mého života. Nevím, co bych dělal jiného.

Jaké nároky máte na zaměstnance? Co od nich požadujete?

Co se týče lidí, se kterými jsme v kontaktu na čerpacích stanicích, tak po nich požadujeme, aby byli poctiví a zvládali kontakt s lidmi. Když hledáme nové vedoucí, tak vždy vybíráme z našich zaměstnanců. Je to vizitka projevené důvěry z obou stran.

Když ponecháme stranou členy vaší rodiny, jak si vybíráte lidi do vedení?

U lidí, kteří jsou ve vedení a jsem s nimi v každodenním kontaktu, potřebuji, abychom si sedli i po lidské stránce. Abychom se zasmáli podobným věcem. Aby byli skromní a na nic si nehráli. Nedovedu si představit pracovat se super schopnými lidmi, kteří by ale neměli podobné nastavení jako já a nerozuměli jsme si.

K ekonomicko-politické situaci se nechci vyjadřovat

Jak jako majitel ryze české firmy, která se čím dál více prosazuje, hodnotíte současný výkon české ekonomiky, poměry v byznysu, na trhu práce, v politice?

Já jsem se v Česku narodil, celá moje rodina pochází z Česka. Jsem tu spokojený a nemám důvod něco měnit. S ohledem na naše podnikání by to nebylo ani možné. Dělá mi radost, že díky naší cenové strategii tankují Češi levněji. I když netankují u nás, tak víme, že ceny okolních čerpací stanic jsou levnější, když jsme poblíž.

A co poměry v zemi? Jak se v Česku cítíte, jako ten, který něco buduje a obětuje tomu čas, peníze, úsilí?

K politicko-ekonomické situaci se nechci vyjadřovat, neboť na ni nejsem expert. Nicméně mě mrzí, že mnohé klíčové firmy nejsou v českých rukou – počínaje rafinériemi, vodárnami a dalšími odvětvími, která patří do kritické infrastruktury. A nejen do ní.

V podnikání většinou uspějí jen dříči, říká David Kučera

Dovedete si představit, že byste Tank ONO prodali? Případně zvažujete, že byste se spojili s nějakým silnějším partnerem?

Tato otázka není vůbec na stole. Chceme, aby firma pokračovala nadále jako rodinná.

Vaše internetové stránky vypadají podobně jako některé vaše stojany. Jsou, abych tak řekl, v základní variantě, byť funkční. Proč nedáte více „na image“?

Řekl jste to správně, je to funkční. A to rozhoduje. U stránek potřebuji, aby lidé jednoduše našli cenu produktů a adresu čerpací stanice. Není nic otravnějšího, než se složitě proklikávat graficky hezkým webem, na kterém ale nemůžete lehce najít to, co potřebujete. Nemyslím si, že image je jen o grafice nebo nablýskaných nejmodernějších stojanech. Naše image je našim zákazníkům jasná, jsme rodinná firma, která má nízké marže a nízké ceny. Ale nemyslete si, i naše webové stránky změníme, aby splňovaly dnešní grafické nároky.

Daniel Tácha

Ing. Jiří Ondra vystudoval Vysokou školu chemicko-technologickou v Pardubicích. Se svým bratrem založil firmu Tank ONO, s.r.o. v roce 1993. Je ženatý a má tři děti. Rád jezdí na rodinné dovolené a tráví čas se svými blízkými. Je vášnivý cyklista, má rád sport. Když ho neprovozuje, rád ho sleduje v televizi. Vede, jak sám říká, takový klasický normální život. 

65 KOMENTÁŘE

  1. z článku je vidět, proč stát nedělá nic pro občany, vydělal by na nich méně. Je to zlegalizované odebírání peněz. Kdyby aspoň tyto peníze nacpali do státu, bez odklánění jinam.

    • hlavně ono kdyby fiala gang přemýšlel, tak při nižších cenách (a to at už snížením dph/sd anebo jakýmkoli jiným zásahem a samozř. kontrolou, ale platí to i pro samotný pumpy, kdyby nebyly nenažraný: kdo chce moc, nemá nic) by byl odbyt vyšší a tedy i zisky a odvody, vždyt ONO musí (v dobrým slova smyslu) rejžovat a ne že kdyby chtěl víc zdraží, tím by naopak měl zisky menší, prtže by byl odbyt nižší, prostě je věc logiky a zdr. rozumu, že normální (nikoli zlodějský) ceny generují odbyt, zisky a odvody a JEN to pochopit démongrácie a vbc může fungovat pouze je li většina voličů a volených mentálně vyspělá, jenže v Čez respubleju je to přesně naopak.. když tuto realitu plebs trpí, tak pak holt at klidně trpí, pak ale at si nestěžuje a nekňučí, ale navždy mlčí, zbabělci

  2. Konečně něco,co má HLAVU a PATU.Jen škoda,že jich není víc.Česko by potřebovalo na jiných místech a odvětvích takto podnikavé lidi.A ne krmit cizinu a na Čechy až co zbude,nebo kupovat náš levný produkt,který jsme prodali do ciziny, dráž zpět pro České zákazníky. Pane.Ing.Ondro,přeji hodně úspěchů,vám i rodině.

  3. Nechcete udělat pumpu v Kolíně? Aby se ten namyšlený Orlen (Benzina) srovnala.! Chtělo by vystrnadit všechny firmy co vykořisťují naší Českou Republiku.

    • Tank Ono máte v Církvích a na staré Hradecké asi 3 kiláky od velkého kruháku u Poděbrad, takže v podstatě kousek. V Kolíně je také pár levných benzínek, včera jsem koukal, že naproti Lidlu stál natural 39,49.

  4. Zajímavý dlouhý článek 😖.

    Jinak můj pohled na ONO, tankoval jsem tam jen párkrát.
    Ale vždy pak vůz bez výkonu 😡.
    I kouř se za mnou tvořil 😡.

    Už 5 roků dávám přednost prémiovému palivu u OMW a jsem nad míru spokojen, i v době kdy měli tu naftu za 56,50 😱😖😖

    • Není to věc parametrů motoru vašeho auta? Tankujeme, když můžeme, u Ono a spotřeba i výkon Škodovky a Suzuki je výborný. Mimochodem kvalita benzínu i nafty je pod přísnou státní kontrolou. O tom něco vím 🤔

      • Blbost, je to jen psychika díky levnější ceně za litr Hospodský povídačky.. Tankuji do svýho RS + další upraveného auta i N98 + Vif a výkonostně není nic znát oproti předražený Vervě a Mol EVO.

        • No právě ten VIF. Benzina, EO, OMV a MOL mají vysoce aditivovaná paliva, základní i prémiová, EO a MOL(drive) navíc bez biosajrajtu. Shell a ONO je nemají. Shell dokonce ani v těch předražených V-power. Takze kdyz si u ONO sám přidáte aditivum, máte to samé co vám prodá Benzina. S biosajrajtem samozřejmě.

          • Milý Jene, biosajrajt se už pár měsíců nepřimíchává vůbec, není to povinné. No, a předtím, pokud jste dokázal dovézt čistou naftu bez FAME (například z německé rafineire Leuna, někteří distributoři to tak dělají dlouhá léta), tak pokud jste prodal určité množství směsné nafty s biosložkou, mohl jste ze zákona prodávat i naftu bez biosložky. To fungovalo a funguje kupodivu i v ČR již mnoho let, víte? A rozhodně to není jen EuroOil a MOL, ale i řada dalších, často i menších a víc českých firem se svou lokální sítí stanic. Akorát Vy je holt neznáte, a asi nejen to… 🙂

      • Tak když o tom tolik víte, tak mi prosím vysvětlete, jak mohlo tou přísnou kontrolou projít něco, co se stalo před dny na vícero od sebe vzdálených stanicích ONO v podobě prodeje evidentně naředěného benzínu Natural (tipuju petrák nebo jednoduše voda, známe z minulosti)? Zkušenost vlastní i sdílená mnoha lidmi, pokaždé extrémní problémy s pálením válců a od toho velmi nevyrovnaným chodem motoru, ve všech případech všichni v inkriminované dny brali BA95 u Ona. To bude asi náhoda, že?

    • Každému autu chutná něco jiného. Já mám podobný problém s benzínem od Shellu (teda nekouří, zato jeho spotřeba je výrazně vyšší) a zas mi nedělá problém ten z ONO.

    • Já tankuji na ONU minimálně 8 let. Nejdříve naftu, 6 let benzin. Celou dobu vše naprosto, naprosto v pořádku! Ukažte mi, kolik dostala firma ONO za dobu svého podnikání pokut, za špatnou kvalitu benzínu, či nafty. Jsou to kecy v kleci.

      • Ale kdepak. Dostala jich v minulosti dost, než se v tom „naučila chodit“, jako ti ostatní. Pokuty dnes dostávají (pokud vůbec) vesměs jen malé no-namové pumpy na vsích, v „JZD“ a podobně. Proč asi, zkuste se zamyslet.

    • Raději nám Michale napište, jaké máte auto ,ať všichni víme,čemu se máme z daleka vyhnout. Tankuje u nich spousta lidí i firem malá i velká auta a nikdo si nestěžuje.

    • Nesmysl. To si jen omlouváte svoji hloupost, že platíte o 4-5,- Kč za litr víc… Tank Ono bere benzín od Unipetrolu, takže u Tank Ono čerpáte to samé, co ne prémiových Benzinách. Včetně Diesel Vervy, kterou prodávají jako Diesel+.

    • Pane Michale, zadejte si do vyhledávače: „Benzíny-Super-Plus-98-Megatest.pdf“ (bez těch uvozovek). Vyskočí vám test ohledně benzínů. Bude to asi staršího data, ale myslím si, že dost platné. Protože jsem před pár týdny inovoval auto, chtěl jsem silný motor, benzín, tak jsem se informoval o palivech na internetu i lidí, kteří se vyznají a víceméně mi potvrdili to, co se v článku píše. Obecně ale platí (prý, ale docela tomu věřím, protože to je logické), že řídicí jednotky si předstih upravují podle klepání motoru, ovšem ne okamžitě, ale časově velmi, velmi pozvolna. A ten je zase závislý na oktanovém čísle benzínu. Aditiva ho ho zvyšují. Dokonce je známo, že i energie vlastního záření (světla – to také nese energii), tedy světla jiskry, je schopna u nízkooktanového benzínu za jistých okolností vyvolat zápal. Takže když natankujete vyskokooktanový benzín, výkon obecně navíc nezískáte, ale když řídicí jednotka pro něj předstih upraví, tak pak motor pracuje nepatrně v jiném režimu, což zvýší jeho účinnost a proto i spotřebu. A jak se tam píše, jsou tam i grafy, že ve velmi nízkých a velmi vysokých otáčkách se pak chová trochu kultivovaněji. Ale myslím si, že to motorista pozná, protože když s autem jezdí dnes a denně, tak je člověk schopen poznat už i velmi malé rozdíly. Ve všem. V chodu motoru, alceleraci a dalším. Nechci dlouhým textem unavovat, ale test a jeho výsledky jsou fakt velmi zajímavé!

    • Zkuste si dát auto někdy do pořádku. ONO má bezproblémový benzín i naftu. Já osobně v Brně jinde netankuji už hodně let.

    • Michale , tos měl obrovský štěstí, že jen kouř. Taky ti to mohlo vyžrat díru do podlahy a zničit výbojky ve světlech. Fakt obrovský štěstí. Nejlíp uděláš, když budeš k OMV jezdit do Rakouska. Ta kvalitka, to se jinde nevidí.

    • Pokud nebydlíte u rakouské hranice, tankujete stejné pohonné hmoty jako na ONO (z rafinerií Unipetrolu nebo z Čepra). Jediný rozdíl je, že OMV, podobně jako Orlen a Shell, do nich přidává aditiva. Ta si ovšem můžete koupit. VIF, který vyrábí stejná firma, která dodává i značkovým pumpám, vám palivo zdraží cca o padesátník.

  5. Takhle si představuju podnikatele. Dělá svůj „byznys“ tak, aby jejich firmu měli lidi rádi a rádi tam jezdili. Žádnej nafoukanej frajírek v sáčku na míru, přehlížející své zaměstnance a zákazníky, jako obtížný hmyz. Doufám, že si firma TankOno udrží svou image i do budoucna, je to takový malý záchranný ostrůvek v tom dnešním hnoji. (mimochodem – 10 let jsem pracoval jako obsluha čerpací stanice u jiné, taky České firmy a za tu dobu se tam vystřídalo tolik kolegů a kolegyň, že si je ani nepamatuju. 4 km od nás je TankOno, kde léta pracují stále ti stejní zaměstnanci – čím to asi bude?)

  6. Tady je svět ještě v pořádku. Hladovost a aragantnost tu opravdu není cítit. Jen díky Vám se ceny PHM hýbou směrem dolů. A co se týče kvality PHM nikdy jsem já ani moji přátelé, kteří tankují na ONO již několik let nezaznamenali sebemenší problém v kvalitě paliva.
    Dovedu si představit jak často musí konkurence posílat různé kontroly na kvalitu paliva a doufat ve Vaší chybu, kterou si nemůžete dovolit. Tak proč by jste riskovali….
    Díky, že jste.

  7. Česká rodinná firma, dobrá cena = kde jinde tankovat než na ONO?
    Jednoduché a fungující – proto si i občas chvilku počkám než na mě přijde na stojanu řada.

    Díky ať fungujete takto konzistentně i nadále !

  8. Jen jim dělejte reklamu zdarma,škubou a škubali tak jak jiní,a ještě jmodpustit Daň.stát leje naše peníze do díry.jsou stejní jak hospodští

    • Tolik blabolu co jste napsal o ONO. Jestli ta vaše spotřeba není v hlavě nebo v nohách „inteligente „

  9. Když sem jezdil se 105 před 25 lety zdálo se že benzín z ono opravdu nedává co by mněl hlavně ve vyšších otáčkách při předjíždění a na křižovatkách se objevil lehounký kouř. Ale tuhle šuškandu sem za cenu benzínu toleroval. Dnes jezdím se superbem 2l a beru naftu když mám nádrž na třetině a je jedno od koho u ono na D+ tankuju asi každý třetí nebo čtvrtý tankování a nemám s tím vůbec žádný problém.

    • Mám Mondeo a taky beru Diesel+ u Tank Ono. Zjišťoval jsem si, co za naftu to je, jaká má aditiva a od koho ji berou. A to mě fakt dostalo. Je to Verva Diesel od Unitpetrolu… 🙂 Akorát cca o 5,- Kč/litr levnější, než u Benziny… :-))

  10. Za posledních 22 roků jsem jinde benzín nečerpal. Ze zoufalství snad jednou dvakrát jen proto, abych nenasál smetí, protože ONO na blízku nebylo. Nejsou to hamouni. Ke snížení ceny PHM stačí tankovat pouze u jedné značky pumpy. I když největší grázl je stát, i pak si to ostaní s loupežemi rozmyslí. Podle motta – lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše. Mimo jiné, inflaci zdražování cen nezpůsobují plyn, elektřina, ropa atd, ale jenom a jenom grázlové co jsou nenažranci. Ti menší grázlové chtějí za měsíc jezdit v Mercedesu, dvakrát do roka na Floridu nebo Bahamy a do tří roků mít barák jak Peter Falk.

  11. Pane Ondro, rozšiřte prosím svoji síť čerpacích stanic hlavně v Praze a na Praze-východ. Díky moc.

  12. Nemohli byste zavést samoobslužné stojany? To placení na pokladně uvnitř při dlouhých frontách hodně zdržuje.

    • 44 čerpaček a na všech dělat samoobslužný stojany? 🤦🏼‍♀ To přece nejde… Tahle uspechana doba je hrozná!!! Dřív se čekala několik hodin fronta na banány a kdo chtěl ,tak počkal…

  13. Právě jsem se vrátil z Chorvatska přes Dolní Dvořiště a nemohl jsem uvěřit, že v této době ještě existují slušní podnikatelé a né samí zloději. Nakoupil jsem benzín za 37, 90Kč (o 6,50 kč levněji, než u nás doma V Sedlčanech). Tady v Sedlčanech podnikají s benzínem novodobí nepostihnulelní zloději. Máme tu sice 4 benziny, ale všichni mají ceny okolo 45 kč. Všichni místní si myslí, že jsme vůbec nejdražší region s benzínem v republice. Dokonce i ve Slovinsku a Chorvatsku byl benzín lacinější než v Sedlčanech. Moc toho nenajezdím a nepoloží mě dražší cena místního benzínu, ale jde nám spíše o princip. Nemohli byste prosím udělat benzinu v okolí Sedlčan? Zaručuji Vám, že by většina lidí z regionu jezdila tankovat právě k Vám. Děkuji

  14. Dekuji Vam, pane Ondro, ze existuje Ono… Tankuji prevazne u vas, ale z Turnova je to dost problematicke?! Nejblizsi cs ono jsou Sukorady-30 km po nic moc silnici, dale pak Milovice-45 km a Cvikov-50 km. Mate tady na Turnovsku docela diru… Mame tu nejdrazsi paliva v lbc kraji. Neuvazujete o cs na turnovsku…?

  15. Jezdím na ONO už asi 20 let.Nejdřív se Škoda 10,pak Žiguli,Seat Ibiza,Opel Antara a teď Honda CR-V.Nikdy,opakuji,NIKDY jsem neměl sebemenší problém s benzínem.Děkuji Vám Ondro!

  16. Pro všechny pochybovači, 20 let jezdím na naftu, kterou kupují na benzinkách ONO a jezdím bez jakýchkoliv problémů.

  17. posouzení moderátora? 😀 a kdo posoudil, zda je moderátor dostatečně kvalifikovanej? nemáme náhodou svobodu slova? jste směšný.. démongrácie a vbc může fungovat pouze je li většina voličů a volených mentálně vyspělá, jenže v Čez respubleju je to přesně naopak.. když tuto realitu plebs trpí, tak pak holt at klidně trpí, pak ale at si nestěžuje a nekňučí, ale navždy mlčí, zbabělci

  18. No na benzín a naftu ONO ujedete zásadně méně km, tudíž levnější je dražší…
    Jednou jsem nabral benzín a po 100m začaly klepat ventily a z auta jsem nedostal víc, jak 100km/h. A jelikož je tam obrovská výtoč, tak nekvalitní várka je rychle pryč. NEVĚŘIT kvalitě!
    A o pachu přidávaných BIO v naftě ani nemluvím, kolikrát je to pach, jako by to jelo jen na BIO… Za mě NE! Je to ale asi věc lidí okolo a né majitele… Bohužel …

  19. To co dělá je v dnešním česku vyjímka , jeden z mála , kteří pro čechy hnou prstem . Vláda by se měla stydět , vyhazuje miliardy a cpe je mafii do chřtánu . Je to smutné , ale normální svět skončil únorem . 😚

  20. Přesně tak. Nejezdit tam. Ta menší fronta a tím pádem menší prodej zlepší dohled nad kvalitou. Alespoň se zamyslí, co je špatně. A pokud je na autě problém s palivovou soustavou, tak se kterýkoliv mechanik jako první zeptá: “ A kde tankujete? “
    ONO… Tak je to jasné…
    Ale kdo chce kam, pomozme mu tam…
    Je to česká mentalita, stačí vidět SLEVA, LEVNÝ, VÝPRODEJ, ale na důsledky nikdo nehledí, třeba už ten menší dojezd na plnou nádrž…
    Levně kupuješ, dvakrát kupuješ…

  21. Jezdím na tuto benzinu už dlouho a nikdy jsem neměl problém. Je pravda, že do nádrže přidávám Vif, kterej mě vyjde podstatně levněji, když si koupím 5l kanystr než předražený aditivovaný benzin na jiných stanicích. Za mě v pohodě a nikdy se mi ani nezvýšila spotřeba. A jestli tam nechce jezdit někdo, kdo chce jen „značkový“ benzin, tím líp, budou menší fronty. 🙂

  22. No… ONO mají zajímavou historii, ale jsem věrný Shell. Nejsem tak bohatý, abych kupoval benzín u ONO. Pokud na plnou nádrž pHM od ONO ujedu 820km a na stejné množství od Shell ujedu 960km, je to sakra rozdíl. To se mi vyplatí kupovat za 41,90 nežli za 37,50.

  23. Tady jiz netankuji, ze zkusenosti. Nejednou jsem musel natankovat kvalitnejsi benzin jinde, kvuli problemum s vykonem. Pokud nemate traktor nebo motorovku…tam to tak neva.Takze radeji si natankuju kvalitnejsi benzin o par korun navic jinde.Bohuzel, ne vse levne, je skutecne v zaveru prinosne. Kazdy at si na to prijde sam 🙂

  24. Vážený pane Ondro, díky za to, že jste!!! Doufám, že se Vám podaří rozšířit síť vašich čerpacích stanic, je jich, bohužel, žalostně málo. Přeji vám hodně štěstí v životě i v podnikání.

  25. Ptáčci si štěbetají, že palivo na ONO není standartní palivo, jako u ostatních čerpacích stanic, ale jedná se o odkoupené státní energetické rezervy, které se musí kvůli expiraci obměňovat. Takže to, co tam nakoupíte, není závadné palivo, nebo nějaký šmejd, jen se jedná o produkt, který bude potřeba brzy spotřebovat, jinak už „proexpiruje“. Takže pokud si to nějaký šetřílek natankuje do auta, které mu v podstatě „stojí před barákem“ a bude ho tam mít měsíce, tak riskuje, že pak pojede na palivo, které už nemá kvalitu normálního paliva.. Pokud někdo jezdí často, měl!! by být v pohodě. Informace ale nemám ověřené, zajímalo by mně, zda je to co se o ONO říká pravda, či nikoliv.. Hezký den

KOMENTÁŘ

Please enter your comment!
Please enter your name here