Klára Tanzerová odešla z Kauflandu do Košíku.cz

437
kosiku.cz
Klára Tanzerová / Foto: Košík.cz

Online supermarket Košík.cz oznámil změnu ve vedení svého marketingového týmu. Novou šéfkou marketingu se stala Klára Tanzerová. Ta do Košíku.cz přechází z pozice ředitelky marketingu řetězce Kaufland.

Klára Tanzerová se v oblasti marketingu pohybuje déle než 14 let. Ve společnosti Lego vedla mezinárodní marketing pro šest rozvíjejících se evropských trhů. Společnosti Lindt & Sprüngli pomáhala při vstupu na český trh.

„Měla jsem to štěstí pracovat pro globální lovebrandy. Jako je L’Oréal, LEGO a Lindt & Sprüngli, ale i pro jednoho z největších retailerů na českém trhu. Díky této kombinaci, doplněné o zkušenosti s expanzí na zahraniční trhy, jsme s Košíkem rychle našli společnou řeč,“ říká.  

Podle ní je Košík.cz ve fázi rodící se silné globální značky. Košík.cz, který dnes obsluhuje přes šest milionů klientů ve 13 českých krajích, se chystá expandovat do Evropy. Již v první polovině příštího roku chce působit ve 20 významných městech tří zemí. V následujících letech má v plánu provozovat službu v 50 městech a pěti státech.

„Začínáme ji formovat a stavět, a to je fantastická práce,“ říká Tanzerová, která bude mít v Košíku na starosti budování silného lovebrandu a následně jeho úspěšný vstup do světa.

„Na cestě za značkou“ se opře o aktuálně 24členný marketingový tým. Prohloubit by se měla i efektivní spolupráce s ostatními odděleními Košíku a dalšími strategickými partnery. Jako je například Makro, síť Dr. Max nebo logistický operátor DODO.

Hospodaření Košíku.cz je dlouhodobě ve ztrátě

Český online supermarket Košík.cz ve své nově zveřejněné účetní závěrce potvrdil po roce stagnace meziročně růst, ale zároveň dál prohloubil svou ztrátu. To nikoliv nevýrazně. Minusové hospodaření dosáhlo 565 milionů korun [+40 %]. A to při čistém obratu ve výši 2,3 miliardy korun. Ten vzrostl meziročně o pětinu. Jedná se o slabý výsledek, protože ztráta Košíku v minulých letech při nižším obratu se pohybovala v rozmezí 350 až 400 milionů korun. Server CzechCrunch uvedl, že celková kumulovaná ztráta Košíku za posledních sedm let dosáhla 2,2 miliardy korun.

Firmu podle něj navíc letos na jaře v tichosti opustil jeden z jejích dlouholetých akcionářů v podobě skupiny Rockaway Jakuba Havrlanta. Ten stál u rozjezdu projektu, když v roce 2014 začal budovat skupinu e-shopů [pozdější Mall Group] včetně Koloniálu, ke kterému v roce 2017 přikoupili konkurenční Košík a dál svůj supermarket budovali pod touto značkou.

Marketingová Mind2Flo spojila Komárka, Havrlanta i Galgonka

Rockaway ve firmě dlouho držel dvacetiprocentní podíl a po čtyřiceti procentech měli investiční skupina PPF a Daniel Křetínský s Patrikem Tkáčem. Šlo o stejný model jako v případě celé Mall Group, než ji trojice akcionářů prodala polskému Allegru. V rámci přípravy na tento prodej se Košík ze skupiny vyčlenil, Křetínský s Tkáčem vyplatili PPF a převzali nad Košíkem kontrolu.

–RED–

1 komentář

  1. Podle referencí od zákazníků na netu je firma .. -Košík- jedna z největších zlodějen v tomto rozvážkovém byznysu .. kde bude pravda proč odešla ?

KOMENTÁŘ

Please enter your comment!
Please enter your name here