Imperial Brands Europe povede Aleš Struminský

608
Ales_Struminsky
Foto: Imperial Brands

Aleš Struminský je prezidentem pro evropský region a členem představenstva Imperial Brands. Stal se tak jedním z mála Čechů, kteří zastávají tento post v globální společnosti obchodované na veřejných trzích.

Ve funkci Struminský nahradí v obou pozicích Němce Joerga Biebernicka. Ten v nich skončí letos v říjnu. Imperial Brands [IMB] je britská nadnárodní tabáková společnost se sídlem v Bristolu v Anglii. Je to čtvrtá největší mezinárodní cigaretová společnost na světě. Před ní je měřeno podílem na trhu Philip Morris International, British American Tobacco a Japan Tobacco. Imperial Brands je největší světový výrobce jemně řezaného tabáku a tabákových papírků.

„Aleš přináší do představenstva Imperial Brands nesporné znalosti našeho byznysu. Přináší bohaté zkušenosti z jednotlivých trhů a skvělý manažerský styl řízení založený na spolupráci a vynikajících výsledcích,“ uvedl Chief Executive Officer společnosti Imperial Brands Stefan Bomhard.    

Kdo je Aleš Struminský

Aleš Struminský je absolventem IMD Business School ve švýcarském Lausanne, Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a Ekonomicko-správní fakulty Univerzity Pardubice. Mluví plynule anglicky a rusky a ovládá základy španělštiny a němčiny.

Vývoj ceny akcií Imperial Brands k 20.9. 2022

[Zdroj: X Station5]

Jako General Manager pro Velkou Británii a Irsko v posledních třech letech úspěšně řídil tým více než 500 zaměstnanců. I díky restrukturalizaci aktivit v segmentu produktů nové generace společnost ve fiskálním roce 2020 dosáhla tržeb ve výši 652 milionů britských liber [cca 18,5 mld. Kč]. Tržby a zisk společnosti společně s lokálním týmem výrazně [o 85 %] navýšil i v rámci řízení aktivit Imperial Brands v regionu CEE v letech 2016-2019.

V Imperial Brands je Struminský přes 20 let

Aleš Struminský působí ve společnosti Imperial Brands přes 20 let. V roce 2002 začínal v roli Key Account Managera v Praze. Svou mezinárodní kariéru započal v roce 2010 a postupně se v rámci kariérního vzestupu vypracoval až do pozice generálního manažera v různých regionech působnosti Imperial Brands. Postupně řídil firemní aktivity v Portugalsku, na Ukrajině, celém CEE regionu a na „domácím trhu“ ve Velké Británii a Irsku. To znamená na jednom ze tří největších působišť společnosti Imperial Brands.

–RED–

KOMENTÁŘ

Please enter your comment!
Please enter your name here