Jak přežít ve skladu a mít vše pod kontrolou: Otestujte software Brani Balič

8
brani_balic
Foto: Brani Balič

Pokud jste někdy stáli ve skladu plném krabic, které se záhadně množí, víte, že e-commerce má i svou temnou stránku. Objednávky pípají ze všech stran, zákazníci chtějí mít své balíčky doma nejlépe už včera a vaši kolegové občas zabalí místo trička s drakem tričko se žirafou. Zákazník sice ocení, že dostal něco exotického, ale vy byste přece jen raději poslali to, co si objednal.

Brani Balič. Software, který potřebujete

Tady přichází na scénu software, který dokáže udělat pořádek tam, kde byste to už možná vzdali. Brani Balič přesně ví, které objednávky je třeba zabalit, kdo je kdy zabalil a hlavně – nedovolí, abyste jednu objednávku poslali dvakrát. Díky čtečkám čárových kódů minimalizuje chyby, takže místo žirafy se k zákazníkovi opravdu dostane drak. Navíc nemusíte být technický mág. Software se instaluje rychle, bez poplatků a zvládne ho i menší e-shop, který teprve začíná.

Jak funguje Brani Balič

Celý proces pickingu a balení objednávek v softwaru Brani Balič je nastaven tak, abyste po skladu nemuseli běhat jako po fotbalovém hřišti. Systém vám ukáže, z které pozice vzít produkt, v jakém pořadí a komu ho předat. V menších firmách to funguje jednoduše – objednávky jdou hezky jedna po druhé. Ve větších skladech si pak můžete nastavit, aby jeden člověk jen vybíral zboží a druhý balil. Každý dělá to, co mu jde, a celý proces probíhá rychleji.

Promyšlené detaily v Brani Balič

Když dojde na balení, software myslí i na detaily. Objednávku můžete rozdělit do více balíků, každý s vlastním štítkem. Pokud je třeba zákazníkovi něco doslat, protože se to po cestě poškodilo či ztratilo, v Brani Balič jednoduše vytisknete dodatečný štítek a vše je vyřízeno. Navíc se automaticky postará o objednání dopravce pro každý balík. Ať už užíváte Balíkobot, Chameleoon, GO balík, Zásilkovnu či jiné dopravce, systém se přizpůsobí.

Brani Balič vám poskytne fotogalerii připravovaných objednávek

Jedna z nejpraktičtějších funkcí, kterou si majitelé e-shopů pochvalují, je fotogalerie. Každá objednávka vytvořená pomocí softwaru Brani Balič má svou vlastní dokumentaci – fotografie z procesu balení, které lze později použít jako důkaz, že zboží odešlo v pořádku. A zaměstnanci? I jejich práce je přehledně zaznamenaná. Víte, kdo co kdy zabalil, kolik objednávek zvládl a jak efektivně pracuje. Najednou máte pocit, že ve skladu panuje disciplína hodná švýcarských hodinářů.

S Brani Balič zvládnete i více e-shopů najednou

Zajímavé je, že software Brani Balič funguje i v případě, že máte více e-shopů najednou – klidně v různých zemích. Nemusíte nic složitě řešit, vše máte pod jednou střechou. Navíc i dopravci vidí, kolik balíků ještě zbývá připravit, takže si mohou naplánovat vyzvednutí. Konec hektickým telefonátům typu „Počkejte, ještě nám chybí deset balíků!“

Vyzkoušejte demo verzi softwaru Brani Balič

Možná to celé zní jako sen, ale ve skutečnosti jde o velmi praktické řešení pro každého, kdo denně zápasí se skladem. Ať už máte menší e-shop s pár objednávkami, nebo velký sklad, kde se krabice hromadí rychleji než špinavé talíře ve studentské kuchyni, software Brani Balič vám může zachránit nervy, čas a upřímně řečeno i reputaci. Vyzkoušejte demo verzi a přesvědčte se, jak jednoduché může být balení objednávek.

Protože nakonec – spokojený zákazník je ten, který dostane to, co si objednal, včas a bez zbytečných komplikací. A spokojený majitel e-shopu je ten, který nemusí trávit večery ve skladu s kalkulačkou v ruce a nervózně přemýšlet, kde se ztratilo to jedno tričko se žirafou.

–Adman’s Choice–

KOMENTÁŘ

Please enter your comment!
Please enter your name here